Alla inlägg under april 2014

Av wilma welin - 27 april 2014 18:25

Av wilma welin - 27 april 2014 16:36

Bloggandet idag. Men har faktiskt inte haft mobilen på hela dagen. Bara varit ute i härliga solen med familjen och några i släkten! Jätte myys. Sen var jag och hjälper Malin med att storhandla och nu äter vi alla. En bra söndag för engångskull ;) Imorgon skola men en kort vecka! Åh fy vad skönt. En grym dag iallafall <3

Av wilma welin - 26 april 2014 15:57

Shorts med blommor: HM 149:-
Short med spets: HM 249:-
Randigt linne: HM 99:-
Vitt linne: Veromoda 249:-
Jack Daniels linne: Ohio 129:-
Vit kofta: Hollister 540:-

Av wilma welin - 26 april 2014 15:50

Vaknade imorse vid 8:00 faktiskt. Skönt att vakna tidigt ibland! Vid 10:00 tog mamma och jag snabbtåget in till Stockholm för en shopping dag bara hon och jag <3 Jätte skönt att åka snabbtåg. Hatar att åka vanligt tåg men det här var som ett flygplan haha så gick mycket bättre! I Stockholm gick mamma och jag runt i massa butiker och bara shoppade. Hittade 3 linnen, 2 par shorts och 1 kofta. Mamma ville se träden i Kungsträdgården men mitt blodsocker var på noll så hon fick se 2 sekunder sen var det snabbt att hitta ett lunch ställe ;) Blev en pasta sallad med kyckling curry röra mumma! Sen blev det att åka hem och nu ligger jag i hammocken och bara chillae med min telefon. Älskade lördag <3

Av wilma welin - 25 april 2014 22:33

Gokväll alla fina! Lagt mig i sängen och bara myser in den här helgen. Imorogn blir det att åka till Stockholm med mamma för shopping! Åh påsar fulla med sommarkläder. Tänkte köra en hiss och diss så yes :)

HISS: Snygga ögonbryn. Själv har jag noppat söder mina så dom är jätte korta :( Men ögonbrynen gör verkligen ansikte alltså har jag råkat göra mig riktigt ful haha ;) Nej men det växer ut så det är bara att fixa. Men snygga ögonbryn är verkligen det lilla extra!

DISS: Getingar.. Jag har asså nästan en fobi för dom. Jag får panik när jag ser en, tycker bara dom är riktigt äckliga när dom kryper fram. Åh rysningar över hela kroppen. Nej stor stor diss till dom!

Av wilma welin - 25 april 2014 17:42

Det blev lugnt efter skolan. Bara vara hemma med Olivia och Ida, leka och sov faktiskt lite ;) Snart blir det god fredagsmat och en efterlängtad fredagskväll!! Yes.yes.yes Skriver senare om något mer spännande ;) Ha det gött tjarrå <3

Av wilma welin - 25 april 2014 09:07

Hejhej! Trött idag.. Ville bara ta täcket över huvudet och somna in igen men sen finns det ju nått som heter skola haha ;) Kortaste dagen idag iallafall sen hem och leka med lilla O igen. Och det är ju faktiskt fredag idag! Åh äntligen <3

Presentation


Hejhej! Wilma heter jag och är 13 snart 14. Jag bor med min lilla familj i lilla Nykvarn ;) Här på min blogg får ni läsa om min vardag, åsikter och annat smått & gott. Hoppas ni kikar in här någon mer gång.. Ciao!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards