Direktlänk till inlägg 28 maj 2014

Håller tummarna!

Av wilma welin - 28 maj 2014 23:54

Blev att vara barnvakt åt världens bästa unge efter skolan. Lekte heeela tiden, faster slutar aldrig ;)
Sen kom jag hem och vi åt hamburgare... Asso nej! Nu får jag skärpa mig. Inte en onyttig bit till right wilma? Bra!
Sen har vi bara umgåtts i familjen spelat kort, kollat film och kört spel. Sitter sen i soffan och sväljer.. Halsen halsen gör ooont :(( Inte nu ju! Äntligen långledigt ju åh. Hoppas det går över imorgon.
Ska se slutet av en film jag börjat på nu och sen sova. Vilket jag längtar efter hela dan ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma welin - 1 juni 2014 21:43

Flyttat mig till nattstad nu. Wilmawelins.nattstad.se check in! ...

Av wilma welin - 1 juni 2014 16:36

Olivia barnvakt och nu är hela familjen här för att äta och vara ute i soolen. Mamma, Olivia och jag var på Ica för att handla mat. Och vi köpte en sån där smoothie till barn till henne. Och när man trycker på den så flyger det ut, smart som jag är g...

Av wilma welin - 31 maj 2014 21:41

Efter en slapp lördag som den här så blev det att åka till heron city med Mami. Vi fikade, var inne på mio och kollade på "the other woman". Den var bättre än förväntan och var precis min film smak. Dock lite jobbiga personer runt om i biosalongen me...

Av wilma welin - 31 maj 2014 17:44


Efter en så hög slappdag som den här så åkte jag och mamma på bio. Vi har fikat, varit inne på Mio och köpt lite ljus och glas.. Och nu se en förväntansfull "the other women". Värkar sjukt bra! Körde på nyttigt snacks efter den kladdkakan ;) [Bil...

Av wilma welin - 30 maj 2014 23:13

Sa jag mega inlägg förut? Haha förlåt men visste inte att jag skulle bort senare. Får bli ett imorgon okej? Iallafall har jag varit med Mami hemma bara hon och jag eftersom pappi jobbade. Vi har spelat spel, sjöng för henne och sen kollat på filmen ...

Presentation


Hejhej! Wilma heter jag och är 13 snart 14. Jag bor med min lilla familj i lilla Nykvarn ;) Här på min blogg får ni läsa om min vardag, åsikter och annat smått & gott. Hoppas ni kikar in här någon mer gång.. Ciao!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards