Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Lite extra om mig

Av wilma welin - 23 april 2014 22:19

Tänkte köra en liten frågestund med random frågor från nätet för att ni ska få veta vem jag är. Redo att lära känna världens coolaste tjej? Lets go! ;)

1. Bor? Familj?
Svar: jag bor i nykvarn i en villa med mamma, pappa och min storasyster Ida. ( storebror som har flyttat hemifrån och skaffat egen familj) :)

2. 3 bra/dåliga egenskaper hos dig?
Svar: bra= Jag tror jag är rätt snäll :3, lätt för att skratta och stark som person.
Dåliga= Sämsta morgonhumöret, lat och dålig att ta tag i saker..

3. 5 saker du älskar?
Svar: finns mer en så! Men familjen, musik, humor, pengar och kläder!

4. 5 saker du hatar?
Svar: finns mer än så haha ;) Nej men dryga personer, att gå upp på morgonen, åka buss/tåg, getingar och äggskal.

5. Husdjur?
Svar: marsvin men har haft 6 kaniner, 1 Marvin till och 3 hamstrar innan. Ändå gillar jag inte gnagardjuren..

6. Favorit film, mat, serie, affär, sminkmärke och app?
Svar: LOL LOL LOL!!!, kött med potatis och sallad till, gillar inte serier..., ginatricot/bikbok typ, Maxfactor/isadora, instagram ofc ;)

7. Länder du varit i?
Svar: Egypten, Turkiet 2ggr, Danmark, Kanarieöarna, Tunisien, Lettland och Grekland.... Sverige såklart <3

8. Sommar/vinter?
Svar: men åh.. Men det för väll bli sommar!

9. Favorit/ofavorit ämne i skolan?
Svar: favorit är engelska/musik och ofavorit matte... Jätte svårt för det verkligen!!

10. Kroppskomplex?
Svar: lite här o var ;) Men benen och näsan hehe..

11. JB/1D?
Svar: ingeen men om jag måste så 1D då.

12. Förhållande/singel?
Svar: singel just nu. Så oseriöst på nått sätt i min ålder när man kollar på alla andras... Sorry

13. Hur många selfie på en dag?
Svar: 5 kanske mest oseriösa.

14. Hårfärg?
Svar: halvt blondt typ. Brunt med många slingor! :)

15. Slösa/spara?
Svar: var en spara förut haha men nu kommer det in och sen ut ;P

16. Favorit land och doft?
Svar: Grekland/USA, haha men ska vara ärlig bensin.

17. Lång?
Svar: kort* Nä men 1.68 kanske.

18. Lätt brun på sommaren?
Svar: Min familj har ett ganska starkt pigment i solen så ja.

19. Tanke kring nätmobbning?
Svar: Jadu.. Helt sjukt! Att folk orkar.. Det patetiska är att alla skriver ju som anonym också som gör att hela grejen blir jobbigare. Vem som helst på det här jordklotet kan ha skrivit det och folk kommer ändå fortsätta. Mycket bloggare får hat och ask är ju inget att prata om. Nej usch!

20. Tanke kring skolan?
Svar: har aldrig haft så jätte emot skolan men det är väll inte det roligaste. Samma sak varje dag... Nja sådär men jag lär mig, får betyg, kommer in på gymnasiet, pluggar,och får förhoppningsvis jobb.. Men ja det är ju värt det! För er som har det jobbigt i skolan, jag har haft det ett tag förut och jag stod en dag där och bara visste att jag är jag. Vem ska ändra på mig? Go Boys and Girls!


Lite frågor sådär på kvällen. Kudden skriker efter mig just nu så dags att dejta den nu. Men hoppas ni tyckte om inlägget och mig ;) Ha det gött! Tjarrå <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma welin - 1 juni 2014 21:43

Flyttat mig till nattstad nu. Wilmawelins.nattstad.se check in! ...

Av wilma welin - 1 juni 2014 16:36

Olivia barnvakt och nu är hela familjen här för att äta och vara ute i soolen. Mamma, Olivia och jag var på Ica för att handla mat. Och vi köpte en sån där smoothie till barn till henne. Och när man trycker på den så flyger det ut, smart som jag är g...

Av wilma welin - 31 maj 2014 21:41

Efter en slapp lördag som den här så blev det att åka till heron city med Mami. Vi fikade, var inne på mio och kollade på "the other woman". Den var bättre än förväntan och var precis min film smak. Dock lite jobbiga personer runt om i biosalongen me...

Av wilma welin - 31 maj 2014 17:44


Efter en så hög slappdag som den här så åkte jag och mamma på bio. Vi har fikat, varit inne på Mio och köpt lite ljus och glas.. Och nu se en förväntansfull "the other women". Värkar sjukt bra! Körde på nyttigt snacks efter den kladdkakan ;) [Bil...

Av wilma welin - 30 maj 2014 23:13

Sa jag mega inlägg förut? Haha förlåt men visste inte att jag skulle bort senare. Får bli ett imorgon okej? Iallafall har jag varit med Mami hemma bara hon och jag eftersom pappi jobbade. Vi har spelat spel, sjöng för henne och sen kollat på filmen ...

Presentation


Hejhej! Wilma heter jag och är 13 snart 14. Jag bor med min lilla familj i lilla Nykvarn ;) Här på min blogg får ni läsa om min vardag, åsikter och annat smått & gott. Hoppas ni kikar in här någon mer gång.. Ciao!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards